top of page
IMG_8812.jpg

Laurel bevezetési módszertan

Dark-Background

Célunk, hogy az adott bolt számára a lehető legoptimálisabb, leghatékonyabb tervezést és megvalósítást biztosítsuk.

Ehhez saját, jól bevált módszertanunkat használjuk, mely az alábbi elemekből áll:

önkiszolgáló folyamatábra

Kasszahasználati tapasztalatok

Egy-egy bevezetést rengeteg konzultáció és helyszíni bejárás előz meg, melynek célja, hogy hogy minél magasabb önkiszolgáló használati arányt érjünk el. Miért? Mert a bolti dolgozók a felszabadult idejüket a kasszázás helyett más, értékes tevékenységre tudják fordítani (például a vásárlók kiszolgálása az eladótérben, vagy a polcok hiánytalan feltöltése). A Laurel módszertana alapján az önkiszolgálók használati aránya meghaladja az iparági sztenderd számokat.

kasszahasználati tapasztalatok
Gradient Background

Sikeres indulás kritériumai

Motiváció

Kiemelten fontos, hogy az áruház minden dolgozója motivált legyen a bevezetést illetően

​A fent leírtakon kívül számos jótanácsunk, tippünk van, melyek betartása sikeres bevezetést jelent. Az eredmény pedig egy csökkent létszámmal is nyugodtan és jóval gazdaságosabban üzemeltethető bolt, amit a vevők is jobban szeretnek!

bottom of page